duminică, 13 martie 2011

Dragoș Bistriceanu

Dragoș Bistriceanu

Am primit povestea lui Dragoș printr-un mesaj pe facebook. Mi-a scris chiar tatăl lui. Dragoș este un băiețel din Craiova care în curând va împlini 3 ani. Are așa de multe suferințe încât de întrebi cum poate să lupte așa micuț cum este, cu ele. Dragoș suferă de epilepsie focală simptomatică, hemipareză spastică, microcefalie și astm bronșic. Dragoș a venit greu pe lume iar medicii nu i-au dat nicio șansă.

Am vorbit cu tatăl lui Dragoș în urmă cu o săptămână. Lucrează ca jandarm și am simțit că este un om puternic, care ar dărâma orice ușă pentru a-și salva copilului, dacă cineva i-ar da o șansă. Deocamdată medicii de la o clinică din Italia, Bambino Gesu i-au spus că îl pot primi cu copilul pentru investigații. Pentru părinții lui Dragoș acest răspuns este o speranță pentru că în România medicii nu s-au încumetat să-i facă copilului nici măcar un RMN, de teamă că i s-ar putea întâmpla ceva.

Pentru deplasarea în Italia, pentru investigațiile preliminare și câteva zile de internare părinții lui Dragoș mai au nevoie de bani. Ei speră să poată să-l opereze pe micuț pe creier, o intervenție care costă însă aproximativ 35.000 de euro.

În această seară am dat din nou de povestea lui Dragoș pe blogul de la Salvează Vieți. Practic, lucrurile pe care le-am simțit eu despre acest copil le-am regăsit exprimate foarte bine aici.

Povestea lui Dragoș puteți s-o citiți și aici. Sau direct de pe blogul lui.

Conturile unde puteți face donații:

Cod IBAN EUR: RO40INGB0000999902229930
Cod IBAN RON: RO46INGB0000999902229919
Titular Viorel Bistriceanu

Se poate dona pentru Dragoș și prin telefon la numerele:
0900.900.020 - 2 euro
0900.900.024 - 10 euro
0900.900.022 - 5 euro

Numerele sunt valabile doar în rețeaua Romtelecom.

Pentru orice detalii suplimentare puteți să-l sunați pe tatăl lui Dragoș, domnul Viorel Bistriceanu la numărul de telefon: 0763 16 80 11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu